Bullfest

 
På fredagen kom Rickard och Sussa hit, vi bjöd dem på middag. Senare dök även Annie och Anna upp. Vi kollade Let´s dance och surrade.

Lördag vakna jag först vid 6 och var hur pigg som helst, men tvingade mig själv att somna om. Kunde ju inte stiga upp så tidigt!! Så vaknade igen sedan vid 8.
Jag och Andreas tog bussen ut till Örnäset för att hjäpa Sussa med flytten. Killarna bärde saker och jag och Sussa städade toalett och kök. Allt gick i ett lass men det tog sin tid, sedan även att bära in allt i nya. Nya lägenheten såg riktigt fin ut och tror det kommer bli riktigt bra där för Sussa och Rickard, det kommer vara fint. Nu får man själv nästan lust att flytta från Lulebos lägenheter, alla lägenheter har samma skåpluckor, samma garderober osv..  Sen var det ju inte helt fel att det ingick tvättmaskin, torktumlare och diskmaskin i Sussas nya lägenhet. Men iofs har vi allt de i våran med så ska inte klaga :) Plus att vi har tvättstugan precis mitt emot!

Det blev sedan mat på max för oss efter vi arbetat så hårt :D Satt bra med mat, alla var nog riktigt hungriga vid den tiden. Sussa bjöd på maten som tack för hjälpen :)

Väl hemma tog jag en dusch och slumra till ett tag innan det var dags att fixa sig inför kvällens fest. Det blev förfest hos Ida och Malin och det var hela Ped6 som festa tillsammans. Våran fest fick namnet bullfest, haha. Inte för att festen hade något förknippat med namnet direkt, men så kan de gå =) Det kom någonstans från att Tinas kille var på korvfest och det var bara killar där, varav vi var bara tjejet på våran. Blev en hel del fyllespel för oss och det var ritkigt kul :)

Utgång på stuk efter förfesten och där var de prpppat med folk. Blev några turer på dansgolvet och det var riktigt kul faktsikt. Hittade även Zandra och Amanda i vimlet, Amanda mådde inte så bra! Men hon fick i sig en del vatten. Svårt att hitta folk överhuvudtaget så blev att jag "hängde" mycket med mina klasskamrater. Tappade bort alla andra.

Idag har jag faktiskt inte varit bakis bakis som jag brukar vara. Hade jätte lite ont i huvudet bara, men de gick över snabbt. Har bara varit trött hela dagen! Vi har just ätit pizza och det satt inte helt  fel kan jag säga :) mums!
Blir slöa framför tvn resten av kvällen!


Kommentarer
Postat av: AH

Jättelite ont, det har jag med ;)

2009-03-29 @ 19:07:20
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0