1 år :)


Igår hade jag och Andreas 1 års dag :) Så den 27 januari hade vi varit offeciellt tillsammans i 1 år. Sen hur länge vi dejtade varann innan de ska vi inte tala om :p haha. Aldrig iaf hört någon "dejta" så länge som vi gjorde.

Kärlek är allt härligt :)
Jag och älsklingen sommaren -08



Idag, eller om sådär 5 min landar mamma och pappas plan. Lite avvis på dem som fått vara två veckor utomlands. Hade inte varit helt fel kan jag ju säga. Ska bli kul att se om de blivit nå bruna eller inte. Kaffet är färdigkokat iaf.

Jag har köpt ny mobil nu=) En sony ericsson c905. Skönt med ny telefon, så nu ska väl jag inte försvinna mitt i allt när man pratar med mig!

Jag gillar min nya telefon :)
Sony Ericsson C905

www.sonyericsson.com

Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Grattis till året! :)



Har haft för många bilar, så för att få ner antalet sålde vi den åt Jarmo, så egentligen så är den ju min fortfarande ;)

2009-01-28 @ 15:39:28
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: Lisa - tha P-K!

Naaww, vad söta ni är!:D Grattis!!:D

2009-01-31 @ 18:34:35
URL: http://d-lisali.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0