Torsdag


Ett tag sedan jag uppdaterade :p

Lite hänt sedan sist då:
- Herrmiddagen, gick bra, vi var nog alla nöjda och glada och grabbarna gilla nog vårat avslutningsgyckel ;p
- Slöat flera dagar hemma, känns som en långledighet, bara varit sååå skönt att inte göra något
- Handlat in mer färg till hallen så vi kan måla den färdigt någon gång, kanske söndag... :)
- Varit och handlat dricka och golvfärg till fällan

Idag var jag och Erik och intervjua två lärare angående utvecklingssamtal. Vi fick värdefull information och det var faktiskt intressant. Allmänna brukar inte vara känd för att ha så roliga uppgifter precis. Men detta var i alla fall givande.

Jag var sjukt trött vid 18 tiden och har sovit en massa timmar. Blev helt död i kroppen!
Sara kom förbi och lånade en bok av mig, hennes mage var STOR, hihi. Men inte så konstigt, hon är beräknad att föda om 3,5 vecka så :)

Thats it for now!

Chingalong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0