Stan


Ska in till stan nu, ingen som ska gå på stan idag??
Hade varit trevligt med sällskap. Men vissa svarar inte när man messar :P Inte sova vid denna tid inte :P

Nu sminka mig =)

_____________________________________________________

Anna kom till stan tillslut, så fick mitt sällskap :)
Shoppade en hel del. OPS! Men bara nödvändiga saker :p (kan jag i alla fall inbilla mig)
Gick närmare 2000 kr :( inte bra alls.

Var förbi hos Anna så fick se hennes fondvägg, den var najz :)
Anna hade beställt bruna linser, de passa bra på henne. Dock hade hon lite problem med att
få in linsen i ögat :p Så är de när man inte är van :p hihi...

Två möten ikväll. Först sponsmöte med nya NPGsponsnissarna, sedan möte om herrmiddagen
Blir en låååång kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0