STÄDdag = Söndag


Har städat hela dagen, och då menar jag hela dagen!!

Vakna vid 11-12 något, åt frukost och sedan har vi städat fram till 22.
Så nästan färdiga med städningen, storstädning på G eller kanske man ska säga grovstädning?!
Har bara köket och liiiite i hallen och badrummet kvar. Plus att köket tog jag för två dagar sedan och badrummet igår. I badrummet är det avloppet och under badkaret kvar. De har jag lämnat så snällt till älsklingen att göra ;p
Men känns rent nu iaf=)

Klockan är strax 23, ska duscha, bädda rent och se film. Sen ska man vara på skolan kl 8 imorgon. Tror jag kommer vara trött :S Under morgondagen blir det även ett besök till lulebo.


God Natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0