Blivit utmanad

Måste väl ta och göra den nu när jag får utmaningar :P

4 av mina favoritprogram på tv:

1 Greys Anatomy
2 Deperate housewives
3 Sex and the city
4 Hmm... vad ska jag mer ta (följer inte mer än 1 och 2) How i met your mother

4 saker som jag gjorde igår:
1 Åt godis
2 Måla Twister på fällans golv
3 Åt semla (var ju fettisdag)
4 Lyssna på en otroligt långdragen föreläsning om saker jag redan visste

4 saker som jag längtar till/efter:
1 Partysugen så längtar till helgen
2 Vår och allt vad det innbär
3 Tills vi har råd att köpa en ny soffa
4 Åka till ö-vik (brukar alltid kännas som minisemester när man kommer bort från Luleå och de norrare trakterna)

4 Favoritrestauranger:
1 Har inte råd med massa restaurangbesök :P är fattig student!
2
3
4


4 Saker på min önskelista:
1 Ny soffa
2 Vara färdig med skolan
3 En semster till en varmare ort
4 En ny bil


4 personer som jag utmanar:
1 Josefine
2 Lisa
3 Anna
4 Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0