Alltid kul med besök

Sussa & jag
Sommaren -08


Dagen började med skola. Satt i biblioteket och arbeta med gruppuppgifter. Imorgon är det redovisning genom att spela upp teater. Blir lite improvision från oss, får hoppas det går bra bara.

Sedan vid lunchtid kom Sussa på besök, superkul att hon kom förbi. Behöver inte göra något speciellt för att ha kul i gummans sällskap :) Hoppas du kommer på lördag med :D
Blev några omgångar superyatzy. Envis som jag kan vara vägrade jag ge mig innan jag vann en gång, hihi :p

Lite nyfiken på vilka som läser min blogg egentligen? Några vet jag men inte alla som brukar göra de. Kan vara slump att de bara råkar vara ungefär lika många antal läsare varje gång.

Nåja, nu duscha, sedan krypa ner i sängen och invänta filmen som börjar 21. Då kan man bara somna direkt efter den :)
Tänkte lyckas somna i tid ikväll så jag inte snozar hela morgonen. Har blivit lite för mycket snozande den senaste tiden :S och måste upp i tid imorgon med!!



Kommentarer
Postat av: Linda Berg

jag läser :)

2009-02-17 @ 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0