22/2 Söndag

Då är helgen snart slut. Den ska alltid gå för fort när man har kul.

Lördag dag bestod mest av att plocka i ordning lite och sedan sitta vid datorn ett tag.

Sussa kom igår vid 18 tiden. Vi åt tacos till middag, det smakar alltid lika gott.
Sen blev de halvkolla tv och spela spel och kolla lite film resten av kvällen.
Vid kring 24 tiden blev jag så trött så var tvungen att sova :) men fick dock stiga upp lite mer än två timmar senare, jobbade på fällan igår.

Ställde sedan klockan på 9.00 när jag kom hem så jag kunde säga hej då till min lilla gumma när hon skulle iväg till jobbet.
Kul att Sussa stannade och sov :) De MÅSTE hon göra fler gånger ;)

Idag ska jag försöka göra lite skola, ska bara hitta motivationen först :p




Kommentarer
Postat av: Lisa

Hehe, tack så jättemycket!

Gårdagen var lite bättre då inga saker gick sönder iaf:) Idag känns det som att huvudvärken är borta! Whii - plus csn har kommit - så nu känns det som den vänt?!;)

2009-02-25 @ 09:01:16
URL: http://d-lisali.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0