Obeskrivligt...


Jag är så jä-la glad just nu :) Jag och Erik hade handledarträff idag och vår handledare hade inte mycket att klaga på angående examensarbetet. FATTA, är typ helt färdiga! Så sjukt skönt de känns. En sten har fallit och jag kan njuta av julen nu :D Det enda som måste ändras är lite meningsbyggnader, tar inte länge och så ska det skrivas till ett stycke, tar inte länge, speciellt när de är egna åsikter som får anvädas!!! Så nöjd, så nöjd just nu. OCH GLAD!!! Vi är iaf färdiga typ till opponeringen, sedan återstår att höra vad våra opponenter klagar på, om de har någor att klaga på. Men iaf!! SLITET ÄR GJORT!!! Kommer gå runt och le hela dagen idag, haha :D

Strax bär det av mot Ö-vik :) Känns riktigt kul, samtidigt som jag kommer sakna att fira jul med min familj. Men jag får ju träffa dem den 26e så inte så många dagar till dess. Det blir en annorlunda jul för mig i år. Inte de traditioner som man är van vid hemma, nu får man uppleva Andreas familjs traditioner istället. Kul :) och så tycker jag om hans familj så mycket så ska bli roligt att få träffa dem :D

Nu måste jag packa det sista, vi åker ju strax.



Kommentarer
Postat av: Linda E

Grattis Linda! Minns själv känslan när man var typ klar med "skiten"!!! Var omåttligt less på allt vad uppsats hette och när man äntligen såg slutet var det såååå skönt! Så njut av duktighetskänslan, det är du värd!!! God jul på dig vännen! KRAM

2009-12-22 @ 21:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0