Mamma och pappa på besök :)

Idag sov jag ut på morgonen, guuu så skönt de var :)
Mamma och pappa plinga på strax före elva och då blev de tårta :D MUMS!!
Fira min födelsedag lite innan med dem ;) Sedan bar de av mot stan, där mötte Sussa och lilla Noah upp oss också. Skulle egentligen bara in på typ tre affärer, men blev betydligt fler än så trots allt :P Älsklingen slutade vid 14 tiden då bjöd mamma och pappa på lunch på Waldorf ;) mycket gott smakade det. Efter de åkte vi ut mot storheden och sprang på ännu fler affärer. Har hittat alla julklappar nu, så de känns skönt. Dock har jag köpt en åt älsklingen trots att vi inte skulle köpa åt varandra. Men de gööör inge ;) Don't tell him :P hihi... Vi har ju redan öppnat vår gemensamma julklapp för länge sedan :D Vi köpte ju wii :)

Vi var hemma igen vid 17.30 så då blev det att fika tårta igen ;) Sedan skickades katterna på jullov med mamma och pappa. Kommer vara utan dem i en vecka :,( HUR SKA JAG KLARA MIG!!! Men ids inte ta med dem till Övik eftersom de kommer vara så mycket folk och så där, och i Armas kan de springa runt ute och jaga råttor. Sen kommer de vara bortskämda när de får umgås med mamma och pappa så där har Ronja och Wilma det superbra!

Efter att mamma och pappa åkte blev det att baka inför fikat imorgon. Andreas bakade sina snickers som var uppskattat sist vi hade fika :) Får se om de dyker upp nå folk på fika, har inte bjudit så många :)

Nu ska vi nog ta och pynta granen. Så vi hinner se vår gran någon dag innan vi åker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0