Dags

Jo tycker som de är dags för lite uppdatering kanske :P haha
Mycket med skolan så man orkar inte så mycket annat för tillfället. Men idag satt jag och Erik och gjorde "det sista" på examensarbetet. Vi ska träffa handledaren på tisdag så då får vi höra dommen, vad som måste ändras osv. Har legat sjuk i migrän i två och en halv dag också. HUR kul är de då??? :( Men men inte så mycket att göra åt saken. Var värre sortens migrän igen, spydde och hade mig med. Men idag känner jag mig bättre :D

Katterna vann förresten tävlingen, så tack så mycket för alla röster. Dock nästan en månad sedan de vann och har inte sett till någon vinst ännu. Men men de kommer väl... eller?

Annars då, min födelsedag närmar sig, huvva blir hela 26 år gammal.. jo GAMMAL :P haha.. känns så idag, men känner nog mig ung imorgon igen ;P Ska ha lite födelsedagsfika på söndag hade jag tänkt, dagen före då. Men lättare att ta det på en söndag. Sen ska jag och älsklingen på bio då med, på dagsfilmen och se Avatar. Hopppas den är bra.


Räcker för nu, en liten up-date blev de ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0