Grattis farbror Jussi

Min farbror fyller 60 år idag, Grattis och hipp hipp hurra!

Måste bara tillägga, han ser inte ut som 60!

Sitter nu och väntar på att de ska höra av sig från verkstaden att pappas bilservice är färdig så jag kan åka och hämta den och fara runt och handla lite... men de sa iofs att den är färdig till eftermiddagen, men vill att den ska vara färdig precis nu!

Fick hem min drömtydarbok idag och headsetet, bra med snabb leverans. Läste lite om de drömmar jag hade i natt och försökte tolka dem, och det stämmer in de som kunde tydas utifrån de, coolt :) Jag drömmer så otroligt mycket så ska bli intressant att kunna tyda sina drömmar.

Nu ska jag fortsätta vänta lite till............

Kommentarer
Postat av: Erika

du har så rätt, mjukglass är den ABSOLUT bästa glassen :)

2009-04-07 @ 18:35:35
URL: http://erikarousu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0