Då var den här påsken över

Kom hem till Luleå igår efter lite ledighet hemma i byn.
Påsken har varit bra och kortfattat har jag
- Pimplat
- Varit på pimpeltävling, fick inge fisk men vann 250 kr ändå :D
- Byggt snögubbe (mycket vacker sådan)
- Hälsat på Mompo och Fammo & Äijä
- Kört skoter
- Åkt skoter
- Ätit massa gotta (både mat och sådant som betraktas som onyttigt)
- Varit på ikea
m.m.

Påsken har varit bra med andra ord :) och de var skönt att komma bort från Luleå lite :P Katterna har njutit, speciellt Wilma som fick fånga fågel och visa upp den.

Igår kväll hann vi tvätta och få fram allt vi handla från ikea. Vi hade en del tvätt, ikeagrejerna gick snabbt att få fram. Vi handla inte så mycket.

Idag har jag och Andreas städat på morgonen efter han kom från träningen. Jag funderar även på att snabbskura lite med när man ändå har städat annars. Har hunnit sitta på balkongen ett tag, då när solen strålade, men nu har den gått i skugga :( När jag satt där kändes det precis som om de vore sommar. Jag blunda och drömde mig bort ett tag.

Nej, ska ta en snabbskurning nu!
Hoppas ni alla haft en trevlig påsk :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken mysig påsk söt. :)

vad händer till helgen?

2009-04-16 @ 17:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0