Helgen som varit

Då var det måndag igen, helgen ska alltid gå för fort.

Ska fatta mig kort :)

Fredag var iaf Sussa och hälsade på, var riktigt kul. Inte så ofta vi umgås nå mer :( vi har insett att vi båda tydligen är alldeles för upptagna, haha. Men de ska bli bättring på de. (Imonn ska vi gå på stan iaf)
Vi spelade lite spel jag, Sussa, Andreas och Henke.

Lördag blev att vakna och rengöra kattlådan, duscha, fixa sig och fara på möte. Hann hem en sväng innan tacksittningen började iaf. Maten var inte så god, smakade "ingenting"... men man fick så man blev mätt iaf.
Jag fick en present av två phösare, en dörrmatta. haha. Motiveringen var väl att jag hade sett så "farlig" ut under nolle-p att folk var rädda för mig, och jag lika kunde jobba som dörrvakt, varav det blev en dörrmatta.
Mellanfest hos Andreas, vi sjöng lite singstar. Upptäckte att en av mina mickar har i princip gått sönder =( måste nog köpa ny. Jag som beställt fyra nya sing star skivor med. (Carro ska du komma å hälsa på när jag fått dem;)

Söndag räknas alltid som bakisdag. Var inte bakis, men otroligt seg och trött. Gjorde inte så mycket mer än att slappa mest. På kvällen kom Lisa och Jonas förbi och kolla film. Filmen vi såg vad väl, hum.. annorlunda. Gick att se iaf, men vet inte om jag skulle rekommendera den precis :p

Idag var det bara att kliva upp och gå till skolan. Alltid morgonpassen så får aldrig sovmorgon... men bra på ett sätt, man tar sig upp iaf. Men hjälper inte så mycket, sover "alltid" när jag kommer hem ändå.

Annars, jag och Andreas har bestämt oss för att flytta ihop. När det blir vet vi inte...det återstår att se. "Bor" ju hos honom redan nu nästan, inte varit hemma på två veckor. Men från imorgon blir de att vara hos mig några dagar.

Från tacksittningen


Thulen och öl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0