Tar det lugnt fram till 14.45

Då var Halloween över, den helgen gick lika snabbt som alla andra. Dock slutade väl inte fredagen riktigt som jag hade planerat. Men jag hade trevligt så länge det varade :)
Var dock bakis på lördag, och fick beök av mamma och pappa mitt i allt. Orkade inte vara social med dem, (rörde jag på mig så spydde jag) så Andreas fick ta hand om dem. Lycko han som aldrig blir bakis :p

Igår var jag och Ida på prommis med katterna, Ronja är allt rolig. haha!! Hon tog ju några steg iaf. Blev dock ingen lång promenad eftersom de var kallt ute för mina söta.

Idag börjar nu läsperiod, måste till bibblo innan och läsa några kapitel ut en kursbok. (Då börjas de igen :S )

Nu ska jag bara njuta lite innan skolan börjar. Orkar inte börja på den sist uppgiften jag har kvar :p
Ikväll skulle nog Sussa och Rickard hälsa på.
Måste till fällan och städa innan dem kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0