Känner mig missförstådd

Det är ibland svårt att förklara hur man egentligen menar och inte så lätt att uttrycka sina tankar i ord varje gång. Det kändes som om du valde att se det från en synvinkel och vad jag än sa såg du det bara på ett sätt, från ett håll.
Genom att diskutera det vidare kunde jag ändå inte hitta sätt att förklara för dig hur jag menar. Men det bästa är väl att inte bestämma något alls då, skulle inte ens tagit upp det. Men jag kan tyvärr inte tänka som du i den saken, för jag ser det inte på samma sätt. Jag är en sådan person som vill ha det likvärdigt, ge och ta lika mycket som få och ge. (Eller hur jag nu ska uttrycka mig!?!?!?!)
 
Ikväll är det i alla fall fest :) Jobbar på fällan också, så är du sugen på pizza efter att Stuk stänger så är de bara att komma och handla ;) 20 kronor är allt som behövs, och kan vara gott att få i sig lite mat och småprata om man har lust, innan man begär sig hemåt och ska sova :)
Kanske blir singstar på förfesten, skulle vara kul. Beror på om man får tag på andra mickar, mina ena fungerar inte som den ska :( Hoppas, vill sjunga lite :)
Kanske dags att fixa sig, klockan är redan 20.00!!!

Vi kanske syns i vimmlet på stuk eller på fällan efteråt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0