Fredag, lördag och söndag

Då lider denna helg mot sitt slut och vad har då hänt?

Fredag var det pedagogsittningen och vi i Ped 6 gyckla. Fint gyckel ;) väldigt snygg dans ;p
På väg från mellanfesten träffa jag en klasskompis och hennes kille. Det slutade med att jag stod ute och pratade i kring 1,5 h i kyla. Bestämde mig sedan för att gå hem istället för till stuk eftersom jag var som en frysen pinne. Darrade i en timma efter att jag la mig i sängen och skulle sova.

På lördag blev det besök till Boden där vi kollade stjärnor på is och spela rappa kalja. Det var väldigt trevligt =) var hemma vid tvåtiden igen. Det måste vi göra om snart igen ;)

Idag är det Andreas dagen. Grattis älsklingen på namnsdagen. Andreas och Andreas bakade varsin kaka och så fikade vi hos andra Andreas. Det blev pizza på det och jag fick min efterlägntade kycklingpizza (varit sugen på en sådan hela helgen).
Städat har det också blivit gjort idag och det behövdes!

Kommentarer
Postat av: Robin

Fyfan vad jävla kul rappa kaljan var. Och vi drog ju det precis vid rätt tidpunkt där vid midnatt.



FIVE STARS

2008-12-03 @ 17:38:31
URL: http://robiins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0