Att prata i sömnen

Det är inte bara jag som pratar i sömnen i vår lilla familj. Även Felicia pratar i sömnen. När vi gick och la oss så efter en stund säger Felicia rakt ut mamma. Jag svarar som jag oftast brukar av automatik - ja vad är det? kollar på henne och ser att hon sover djupt! Sötungen min :)

Nu är det bara en dag kvar. Imorgon är vi offecielt husägare. Känns lite konstigt men otroligt skönt och härligt att äntligen få vårat hus... spännande...
Dock har vi mycket arbete med tapetseringen innan vi kan flytta in.. känns som att det kommer ta sin tid. Hoppas vi får det gjort bort rätt snabbt och att det finns folk som kan och vill hjälpa oss lite :)
Faster Erika kommer upp idag iaf och stannar till iaf fredag, eventuellt längre. Så hon kommer bara mycket barnvakt så vi får hålla på i huset och det känns ju otroligt snällt av henne att ta sig upp :) Man blir så glad när folk ställer upp för en :)

Nu dags för kaffepåfyllning :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Ååh vad kul med nytt hem :) spännande!

2011-06-14 @ 12:47:51
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0