Felicias namnsdag

Hoppas ni alla får en underbar dag, det har jag tänkt att ha iaf :)
Idag har sötpruppen namnsdag :) Inte för att namnsdag är något märkvärdigt enligt mig och jag kommer inte göra det till något märkvärdigt heller. I vanlig ordning i "vår familj" säger man Grattis på namnsdagen och det räcker :)


I förrgår hade vi besök av Noah, Sussa och Rickard :) Felicia och Noah kunde äntligen leka lite mer tillsammans (eftersom det ändå är 8 månader mellan dem). och jag fick en födelsedagspresent också ;)

Efter Sussa m. familjs besök kom Lina och Claes på besök här. Hundra år sedan sist, så det blev snabbt några timmar surr :) Var riktigt kul att ses. Vi fick en liten present av dem, choklad och kaffe ;) nice. Nu får de inte dröja lika länge till nästa gång och vi får ta en tripp till Boden här snart och se hur de har det :) Kanske åka lite innan (typ en helg) så man hinner surra av sig :)

Igår blev det ett besök hos Elias och Anette, där var det full rulle på båda två. De är lite mer jämlika i åldern :)
Vi var på en långpromenad också, så skönt det var att ta sig ut :)
Det var så härligt att se dem leka tillsammans, de hade kul ihop och ville ha varandras leksaker ;) hehe...

Idag ska vi träffa Ampi är planen :) Skoj skoj, också hundra år sedan sist.

Just ja, köpte en liten present åt gumman igår, tyckte jag hon förtjänar min lilla sötnöt :) la svamp ;)
och en bild från gårdagens kvällsbus

Hoppas ni alla får en underbar dag, det har jag tänkt att ha iaf :)



och från en sak till en annan, har börjat irritera mig på denna blogg så fruktansvärt. Går inte att lägga mellanrum i texten längre, den drar ihop sig när man uppdaterar. Fler än jag som har detta problem med blogg.se?




Kommentarer
Postat av: Carro

Ja kom fin fin :) Du är välkommen tjugofyra timmar om och om igen varje dag. Och bättre att varna i förväg för då kan man baka ännu mer, ih. Tycker om att få bjuda på fika, ih. (: MISS U.

2011-01-14 @ 13:17:59
Postat av: Erika

Yes! å nu har jag faktiskt fått alternativ me så får se vad dt blir men vet att jag får ngn lgh iaf, dt är skönt att veta! Hoppas allt är kanon med er! :) Pusskram

2011-01-15 @ 22:13:44
URL: http://erikakristinarousu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0