"Slaggis"

Min lilla söta oskyldiga flicka vet hur man slåss, om inte annat så i sömnen/halvsovandes.
Hon har sovit oroligt och dåligt ett x-antal nätter i rad nu och har fått ta henne bredvid oss i sängen, ibland någon timma, ibland nästan hela natten. OCH vad gör hon då, JO RIVER, SLÅR OCH KLÖSER sin mamma. Och hon är stark kan jag lova, så hennes nypor känns minst sagt.
Men jag har inte sovit någotsånär ens bra på några nätter nu :(

och till råga på allt så har mitt vänstra öga fått för sig att göra ont nu. Vilket byter att jag måste ta ur linserna, vilket betyder att jag måste ta på mig mina trasiga och suddiga glasögon (Dags att skaffa nya, ja, men blir aldrig av).

Det var min "klaga" dag, känns bättre nu :) Ska ringa min mor och beklaga mig hos henne också.

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha ja en bild på den hade väl vart nå ;P Som tur var så hade jag telefonen i jackfickan å inte i handen när jag vurpa, annars hade den nog oxå badat. Jag lyckades nämligen vurpa precis där bussarna kört upp snön så just där var dt massa gråsvartvit snöslask..haha nå var mjukt att landa iaf ;D haha!

2010-11-26 @ 22:30:12
URL: http://erikakristinarousu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0