Funderar

...på om jag ska ta och börja mixtra med gardinerna som jag lånat av Sussa. Kapa av längden på dem lite. (jo, har fått tillåtelse av henne;)

Bara det att jag aldrig mixtrat med gardiner förr, men någon gång måste väl bli den första, eller? haha, kanske inte så bra att börja med någon annans gardiner då. Men, Sussa skulle inte bli så arg om det blev galet, jag får bara mäta och vara lite mer extra noga på att göra rätt istället ;) Sen är det ju raksömn, kan det bli så fel då?? kanske är lättare än vad man tror.. hmm....

jo jag gör ett försök.

Kommentarer
Postat av: Linneeh :--)

Kjempe søt blogg! :)



Koselig med kommentar tilbake! ^-^

2010-05-13 @ 16:40:54
URL: http://www.linneeh.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0