Therese på besök hela helgen

Har varit en riktigt kul helg och så otroligt roligt att Therese kom och hälsade på :)

Jag och sötaste Therese :)


Fredag hade vi hårfärgningsdag som inte riktigt slutade som planen egentligen var. Blev några färgningar innan vi fick ett resultat :) och i slutändan blev Tessas hår riktigt snyggt ;)

Lördag var verkligen en heldag, vi började med att gå på stan. Jag shoppa lite nya kläder, så skönt med lite nytt. Det är terapi att shoppa :D så är det bara ;) Hittade en cardigan, en tröja och ett linné på gina. Linnet hade jag redan spanat in på internet och så hade gina den i butiken med så kunde inte motstå ;p Sedan blev de lunch på max och bio efter de.

Vi såg Alice i underlandet. Jag hade inte några direkta förväntningar av filmen, men nog hade jag trott att den var bättre. Om någon funderar på att se den, rekomenderar jag att man hyr den istället.

Sedan var det iaf dags för bowling, och jag var sämst som vanligt :P haha, no suprise där. Ska aldrig mer bowla. Hatar att vara sämst :P haha... och så går det bara sämre när det väl börjar gå dåligt med. Lättare att bowla på wii, där går det bättre än i verkligheten :P hehe...

Väl hemma från bowlingen och när middagen var i magen skämde jag och Therese bort vår hy lite ;) Gjorde ansiktsbehandlingar och lite annat smått och gott ;) Mary Kay har ju så sjukt bra produkter, me looove :)

Idag åkte Therese hem, lite tråkigt. Wilma saknar också henne. Här hitta vi henne efter att Therese hade åkt.

Wilma inkurrad i sängkläderna där Therese sovit,
hon saknar henne på en gång!!

 

Även efter att Andreas bäddat sängen så vägrar hon lämna sängplatsen,

hon ligger nog och väntar på att hennes sovkompis ska komma.. Therese var är duuuuu? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0