Jag är sugen

Helt galet sugen på godis. Jag tror jag kolavippar om jag inte får godis snart!!! vart kom detta sug ifrån? hujja... Men ska hålla mig till imorgon iaf innan det blir godis. För imorgon räknas som påsk ;) hihi.. och då får man äta...MASSOR ;)

Snart, eller ja snart och snart så blir det iaf middag så då kanske begäret stillas lite :) förhoppningsvis :)

Ikväll blir det bara mys med älsklingen :) Kommer ju inte ses på hela påsken så vi ska passa på att mysa ikväll. Kolla lite film och bara vara :) och här är en till som tycker om myskvällar



en som alltid somnar till filmen ;P

Kommentarer
Postat av: nicke

ok, vad fort det har gått! :)

2010-03-31 @ 17:32:03
URL: http://nicklasolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0