Inte alls avundsjuk, inte alls ;P

Varis hos barnmorskan på morgonen. Allt såg bra ut och jag fick känna på huvudet :) Det var lite häftigt måste jag säga ;) Magen (eller kanske ska säga bebisen) växer som den ska och mina värden ser bra ut och så :) Har iaf gått upp nu 1,8 kg sedan inskrivningen och barnmorksan sa att det är nu jag ska börja gå upp i vikt också. (Är 29 fulla veckor plus en dag)

Skjutsade Simon och Johanna till flygplatsen nyss. De åker till Thailand och blir där fram till påsk. Nej då, jag är inte alls avundsjuk ;P Inte alls!!!!!!!! Men hoppas på att de får en riktigt bra semester såklart ;)



Fatta vad härligt att åka utomlands, vill också :P

Skulle ju berätta om helgen, men kortfattat var den superbra och jättetrevlig :) Alltid lika kul när svärmor kommer och hälsar på :) Melodifestivlen var ju också i helgen, om rätt låt vann...? njaa.. inte enligt mig. Höll på Salem eller på Manboy... tror de hade varit bättre att ha dem i eurovision. Men men...

Blev sällskapsspel förresten i söndags, kände mig dock helt tom i huvudet. Vi spelade med andra ord och då ska man ju ha en massa andra ord på lager, men icke!! Det stod lite stilla för mig ;P nästa gång, då jäklar :) hihi.. men kul var det :) Sällskapsspel är alltid kul :)




Kommentarer
Postat av: sussa

Du glömde nämna att ni hälsat på oss, hihi ;)

Får ta en promenad till er här nån dag när de är varmare ute, bara jag inte går vilse ;)

2010-03-16 @ 11:52:32
URL: http://sussnanna.blogg.se/
Postat av: Carro

SALEM ELLER MANBOY skulle ha vunnit.

precis som du skriver :D



2010-03-18 @ 13:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0