Grattis brolli :D

Börjar med att gratta bror Niklas som fyller 30 år idag, nu är du gamling;P Grattis Grattis :)

Min dag har inte varit så intressant, har bara hänt samma sak hela dagen. Har suttit på olika
examensopponeringar (dvs. tre stycken). Detta eftersom man måste gå på tre olika för att
kunna bli godkänd. Så gjort bort dem alla på samma dag :) En del av dem mer intressanta än
andra... den mest ointressanta märkte nog bäbisen av, då den "höll på" i magen
för att underhålla mig :) en väldigt kort stund iaf.

Det är som härligt att känna av rörelsen trots att den är väääldigt kortvarig och kommer
väldigt sällan. Andreas fick också känna av den igår kväll vilket var kul :) Trodde inte man
skulle känna av "redan nu" eftersom andra när det varit i samma vecka inte gjort det.
Men det är väl olika från person till person :)

Nu ska jag iaf slänga mig framför tvn eller något och slappa ett tag :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0