Månad 8 av 9

Längtar och längtar efter vårat barn nu! Tiden går så sakta, samtidigt som den går snabbt. Vill ha bebis NU, fast ändå inte. Vill ju att den ska utvecklas "klart" där inne först innan den kommer.

En bild på magen :)
I vecka 33





Sussa och Noah besökte oss igår, de kom vid lunch och stannade till middagstid :) Noah är ju bara för söt ibland ;) Sedan kom Rickard in efter jobbet ett tag också. En bild på lilla familjen :)

 

Vi har börjat packa lite smått också, är ju bara tre veckor kvar tills vi får nya lägenheten. Shit vad jag längtar!!! Katterna verkar tycka det är kul med lådor och kartonger iaf ;P

 

Wilma undrar vad som gömmer sig i kartongen


 

Det måste ju gå att öppna här, iaf få ut det där som finns där inne...

 

 

Hoppas ni har haft/har en bra helg :) Min har/är helt underbar... oj glömde nästan nämna, grillade igår! Säsongspremiär. SÅ GOTT!!! Nu kommer grillen börja användas, helt klart ;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Oh tre veckor bara kvar tills flytten, myyys.

JAA GODIS ville jag ha, jag vill fortfarande ha GODIS, sugen som fan. men pengarna räcker inte till. fuck.



HEHE

2010-04-12 @ 12:41:22
Postat av: Frida

Nu har jag röstat på pyjamasarna, verkligen jätte söta! Grattis till dig och din pojkvän :)

Nu när jag har röstat skulle du kunna rekomendera min blogg till andra ? :)

2010-04-25 @ 20:36:57
URL: http://fridaasaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0