Förvånad

Positivt förvånad måste jag säga. Brolli ringde och fråga om jag och Andreas skulle komma och äta middag (tacos:) där ikväll och kolla hockeyn. Det händer inte varje dag så det ska bli riktigt kul :)
Fick en tröja av bror med igår, som han köpte i Thailand åt mig, upptäckte först när jag testa den att de var en Ed Hardy ;) Riktigt fin, gillar den!

Idag har jag iaf FÖRSÖKT göra skola, gick inte så bra som jag hoppades på, fick bara en halv A4 nedskrivet :/ och det lär bli mycket mer innan de är färdigt. Det var inte så att jag satt och slöa eller så, läste och försökte förstå och sedan formulera ner något kortfattat och vettigt, det tog sin tid idag för mig :p

När jag kommer hem har Andreas fetaste märket i pannan, klantigt nog har han slagit huvudet in i en öppen skåpdörr efter att ha gett katterna mat! Bra Andreas, bra :p

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! va kul att höra av dig:D Ja lite städer har jag väl hunnit med året som gått iaf :) Allt väl med dig? Du pluggar i luleå va om ja mins rätt? sköt om dig, kram

2009-05-07 @ 19:14:55
URL: http://oneofme.blogg.se/
Postat av: Carro

Jo vill komma nue nue nue! :D

2009-05-08 @ 14:40:59
URL: http://carolinkummu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0