NU får de vara slut


Jag har bestämt mig och jag ska verkligen försöka. Nu får det vara slut! Inge mer, det går pengar och det är inte bra för hälsan heller! Sista dagen idag! Får se hur jag lyckas, håll tummarna för mig!!! För det lär behövas.

Annars, fick ett oväntat samtal vid lunch.
Brolli ringde, den yngre av dem och meddelade att han satt på Arlanda och var på väg till Thailand idag. Tänk vad härligt, hela två veckor ska ha njuta av sol, värme och semester. Måste erkänna att jag blev lite avis. Hade gärna varit i hans plats istället! Bad han skicka ett vykort, men han vägra. haha!

Vill också åka på semester till något varmt ställe :p

Annars, blir inte den festen ikväll som var tänkt, var så få som kunde och några som endast kunde komma "för" sent. Vi måste ju vara ute från lokalen kring 23 ungefär så de kändes som om de inte var någon idé. De som vill får komma och förfesta med oss imorgon istället, bättre så :)

Nu kolla lite tv innan jag ska försöka mig på den sista skoluppgiften. Ska jag verkligen orka? Den ska vara inne 23:59 ikväll och känner ingen inspiration. Har gjort bort de andra men den värsta kvar. Fast den måste ändå göras någon gång, får se hur jag gör.





Snart är min bror bland de vita stränderna.
Jag är inte alls avundsjuk, nä inte alls :p

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men Linda ska du inte komma hem till Markus?? Det är ju fest, och så kan man ju kombinera det med skoteråkning =). Hoppas du har det bra annars! Kram

2009-03-27 @ 15:42:17
URL: http://frufilipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0