Den nya livsstilen

Idag börjar dagen då jag inte ska äta så mycket godis nå mer. Eller typ inget alls med andra ord.
HUR SKA DE GÅ?!?!?!? Jag och godis, vi är ju liksom ett ;P Vi hör ihop, vi matchar, vi klickar!
Minskar först till en dag i veckan, med under 100 gram, sedan max två gånger i månaden.
Min "lilla" sockersvamp i kroppen kommer hamna i kaos!!


Är van vid sådär minst 300 gram om dagen... (och ni som känner mig vet att de lätt blir mer än så med) men men jag ska försöka, ska göra mitt bästa för att motstå!





Kommentarer
Postat av: sussa

Äh va de är för svammel..Är man sugen så är man, man lever bara en gång :p..Förretsen tack för att du svarat på mitt mess!!!!! :p

2009-01-20 @ 09:40:46
URL: http://sussnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0