Hjälpt till lite i huset eller tittat på ;)

Nu har det gått många dagar.

Börjar med i fredags, första gången Felicia hade barnvakt. Mamma och pappa fick mysa med gumman medan jag och Andreas gick på bio :) Dock hade jag migrän, men skulle banne mig på bio ändå ;) haha.. Filmen var väl sådär :p

Hela lördagen låg jag i migrän och Andreas jobbade så mamma fick vara barnvakt hela dagen åt gumma. För jag kunde inget annat än bara sova, sova, sova och sova. Mamma och pappa kom till Luleå för att hjälpa Johanna och Simon med huset, tapetsera och sådant. Men mamma hade inget emot att passa gumman när jag var sjuk och tyckte inte att Andreas skulle behöva vabba och jag sjukskriva mig. Tur de var här. Hon städade även lite i lägenheten min söta mor :)

Söndag däremot följde jag med Simon och Johanna på "shoppingtur" och ofrivilligt smakråd åt dem, hihi :) inte för att de hade något emot det :D Jag och Flisan följde dem från affär till affär och såg dem shoppa sängram, ljuslyktor, soffa, lister. Ja allt möjligt :) Sedan på eftermiddagen var vi i bensbyn och höll på i huset. Jag mixtrade med med Johannas (och Simons) lampor. Satte ihop bland annat hennes ikea-maskors-lampa :) Den passade perfekt i hallen. och körsbärsträdslampan som Johanna investerat i måste jag också investera i om de finns kvar :)

Idag, haft besök av Malin nu under hela eftermiddagen, superkul :) Tiden går snabbt när man har kul.

Kommer med en fem-månaders uppdatering om Felicia (imorgon).


Simon och Johanna ska lära Felicia att gå :)

 

Spana in Felicias tunga, hon har kul :)

 

 

Morbror ger high-five

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0