Myskväll

Idag var jag verkligen rastlös på morgonen, visste inte vad jag skulle ta mig till :P
Fick reda på att de var marknad så var Anna on på face, fråga om hon skulle följa och hon var på :) Jag fick något att göra :) Marknaden var dock inget att hurra över, tror det är den sämsta marknaden som jag någonsin varit på :P haha... men men kom iväg hemifrån en sväng och fick ju träffa Anna om inte annat ;)

Köpte mig iaf en stor karra påse på kioskpiraten, åkte sedan till kvantum och köpte dricka och chips så snart blir det lördagsmys här i lägenheten :)

Måste bara säga att vi har så snälla föräldrar som så gärna vill hjälpa till nu när barnet snart kommer. Mamma och pappa betalade ju som jag tidigare nämnt barnvagnen åt oss. Andreas mamma har sagt att hon betalar bilbarnstolen och att hon även för över lite extra pengar utöver det som är välbehövligt när vi åker till ikea och shoppar barngrejjor. Att de är snälla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0