Middag, sällskapsspel, mys, hockey... osv.

Så har det hunnit gå en hel vecka. Hela förra veckan försvann ju i princip för min del eftersom jag sov bort den. Kunde inte göra så mycket annat på grund av migränen. Men på fredag försvann den ju tillslut :)

Får göra en liten kortfattning av helgen.

Lördag. Jag och Marie åkte ut till storheden och handla lite. Jag ville till djurmagazinet eftersom jag hade en 10% kupong dit och passade på att köpa kattsand då :) Var egentligen bara det jag hade tänkt köpa, men blev lite annat också :P Köpte två nya t-shirts till Andreas bland annat. Hitta på h&m och de kostade bara 99kr/st :) Billigt och bra :)

Senare på kvällen dök Carro, Robin och Mats upp här i Luleå (som planerat) Vi tillagade tacos ;) Det slår aldrig fel. Riktigt gott var det.

Efter maten blev det melodifestivalen. Vilken jag tyckte var sämsta omgången så långt. Dåliga låtar!!! Kan de inte bara plocka bort alla delomgångar och köra på gamla hederliga, en omgång!!! Orkar nästan inte ens se det längre.. fast ändå måste man. Efter det blev det sällskapsspel och gotta :) Vi spelade spel hela kvällen sedan. De åkte hem någon gång vid halv tre tiden. Jag fick en riktig skrattattack. Kunde inte kontrollera mig själv, bara skratta, skratta och skratta. Jag skrattade så mycket så jag började gråta. Alltså gråta på riktigt (typ ledsengråta) jaja, inte lätt att vara gravid och ha alla dessa hormoner :P

 

På söndag blev det ordentlig sovmorgon för mig :) For sedan iväg med Marie till storheden (igen). Vi testade en säng på EM, haha.. Nästan så vi somnade dit :) Men skön var den. Efter att att piggnat till lite på EM for vi och kollade hockey. Niklas spelade. Shit vad länge sedan jag varit och kolla hockey live, så det var riktigt kul. Synd bara att det slutade med förlust för brollis lag :(

 

Idag har vi varit på föräldrautbildningen. Fick se en förlossningsfilm på slutet. De visade inte så mycket av själva förlossningen så, en snäll variant kan man säga. Men när de visade när en av paret fick sitt barn (när den alltså "ploppade" ut) började jag nästan gråta. Fick hålla igen där :P Jag längtar efter vårt!!

 

Oj vad långt allt blev, så går det när man är dålig på uppdatera :)

Nu ska jag mysa lite med mina små söta och kolla "vanlig TV", har ju "bara" kolla OS senaste tiden.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

hihi, vilken tur att det är oki att tycka synd om sig själv ibland=)



Tur att du mår bättre i hövvet=)¨mitt huvud mår också bra, fast är tillfälligt vänsterhänt och äter medicin för det o den har ju massa biverkningar så det är allt fortsatt synd om mig..;) 2 veckor o 5 dagar tills jag får träna igen.. SEN är de inte synd om mig nå mer;)

2010-03-01 @ 21:47:25
URL: http://d-lisali.blogspot.com/
Postat av: Matsie

Mera sådana lördagar tack :)

2010-03-02 @ 04:13:28
Postat av: Carro

en fruktansvärt bra lördagkväll, mys och riktigt god mat och många skratt (:

-helt otroligt, det lyckas alltid bli så bra hos dig och andreas, varenda gång får man skrattattacker, men din var ju värst (: HAHA. måste ses snart igen tycker jag, PUSS

2010-03-02 @ 13:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0