Fick mig att börja längta...

Läste kusin Mats blogg där han skrivit lite om Armas och sommaren...
Det fick mig att verkligen börja längta efter sommaren och Armas, det är så otroligt vackert på sommaren, det är det! Trots att det är "öde" så är det en av de bästa platserna på jorden som jag vet. Det är lugnt, skönt och man kan verkligen njuta och koppla av. Det är nära till stranden och man kan gå i rösö-kläder utan att det är någon som kollar snett på en :P It´s the place to be at.

Nu har jag en sådan otrolig längtan efter sommar, värme, sol, bad, kubb-spelande, grillkvällar...allt som har med sommaren att göra. Längtar till och med att få springa och gömma mig för bromsar och flyga på rumpan för att jag försöker "back-springa" ifrån dem.

En av mina drömmar är att få bygga en stuga i Armasjärvi (alternativt köpa en). Det är en dröm som jag ska se till att bli sann ;) Så är det bara.

*fortsätter drömma mig bort ett tag*






Kommentarer
Postat av: sussa

Jo armas är mysigt på sommaren :)

2010-03-03 @ 11:48:26
URL: http://sussnanna.blogg.se/
Postat av: Linda E

Mmmmmm, verkligen fiiiint!

2010-03-03 @ 19:35:36
Postat av: Matsie

Jag längtar så otroligt :)



2010-03-04 @ 07:45:50
Postat av: Carro

Ge mig denna dröm (:

NUUUE HELST.

2010-03-04 @ 22:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0