Paparazzi-fotograf nr.1

Jag tror jag ska bli profesionell paparazzifotograf. Vi såg en av Sedinbröderna sitta och äta glass med sin kvinna och barn. Bestämde mig för att smygfoto honom. Så här blev resultatet.

Han är där bakom min armbåge och personen i vitt.. haha.. Lyckat foto va ;) men man ser hans kvinna och barn äta glass iaf.


Vad tror du om min framtida karriär? ;P

 

 

Kul jobb??

Jag skulle tacka nej :P

 


Stå och hålla en skylt hela dagen, hur kul kan det vara.

(om du inte ser så står hon bakom blomarrangemanget)

 

Nu ska jag bjuda på lite "vanliga" foton :)

 

Vi åkte förbi Henke och Hanna på vägen ner, stannade och tog en kaffe.

Spana in Hannas fina mage ;) Felicia väntar på sin kompis :)


 

Gumman ligger i vaggan.


 

och en till på Felicia såklart :P Här är hon bara för söööt ;)


 

Vi åkte upp till berget och åt glass


 

Nu är det iaf dags för frukost :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0