Tomt :/

De är så tomt här hemma nu när katterna är på "semester". Det är tyst, inte ett ljud, ingen som pratar (jamar) till en här hemma, ingen att ge mat till... bara tyst. Skulle inte ha skickat dem med pappa igår :P Har inge skola imorgon heller så kommer vara helt ensam imorgon med :( tråkigt. Skyller på mamma, hon som ville ha dem till Armas tidigare.



Jag och Andreas åker till armas på torsdag kväll, han slutar 22.15. Ska bli skönt att komma hem till mamma och pappa över påsk. Har inte varit hem sen i julas så det är på tiden :)

Hade migrän när jag vakna och trodde att det var första passet vi hade skola. Tog tablett och visade sig att vi hade först pass två så kröp ner i sängen igen. Tur var väl de så min migrän hann försvinna.
Efter skolan tog jag en sväng till storheden och köpte cyckellås, hittade dock lite annat också :)

Dag 10, jag känner mig duktig :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha javisst, tack, jag kände mig rätt duktig när jag kom hem o var heelt slut :P 10 dar, dt är ju riktigt bra ju, duktigt :P Kämpa vidare! fina dina katter var där på bilden förresten :)

2009-04-08 @ 13:19:58
URL: http://erikarousu.blogg.se/
Postat av: Lillflisan

SÅÅ söta!

2009-04-09 @ 17:56:22
URL: http://lillflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0