Sol :)

Glömde skriva i förra inlägget att mams kapat mitt hår med under påsklovet. Det blev kring 13 cm kortare :/ men det behövdes var så slitet mitt hår!! Sussa märkte det när hon kom hit på en gång så någon skillnad måste de synas.

Sussa hörde då av sig på morgonen och fråga vad jag gjorde och att hon ville komma hit och sitta på balkongen och få lite sol. Tyckte det lät som en mycket bra idé så där har vi suttit större delen av dagen. Är lite röd nu och fått massa fräknar så nog har det gett lite att sitta på balkongen. Det röda kommer säkerligen lägga sig till senare idag så de inte kommer synas så mycket, blekfis som jag är så är det ändå ingen som märker att jag varit ute i solen.

Fick min hobbykatalog idag, fick sån lust att beställa en massa massa massa... men det kostar pengar :( så får se om det blir något alls överhuvudtaget. Tycker det är kul att pyssla och så, funderar på att smått börja med scrapbooking. Men får se, det är mycket man vill men som man inte har råd med.

Skola imorgon, har varit så skönt att inte ha haft skola på så länge, men alltid tar det roliga slut någon gång.

Take care.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0