Sitter och väntar...


Sov länge idag, eller länge för mig iaf. Brukar stiga upp vid sju-åtta vanligen och idag steg jag upp först strax före tio. Skönt att sova ut :) Fick mysa med Ronja en halvtimma med innan jag tog mig upp från sängen, hon var supergosig.

Nu har jag hamnat i en Bengalnojja igen! Vill ha en bengalkatt. Har hittat den den "perfekta bengalkatten". Men den finns i Norrköping :( lite väl långt bort och så kostar den ju bara sådär 9 000 kr :/ och sen kanske Andreas är allergisk mot den :( typiskt!!! Men kikar ändå på bengalkatter :) Uppfödaren i Pite väntar kull till hösten så ska hålla koll i höst , jo ett tag kvar men måste ju vara förberedd :p hihi

Sitter och väntar på Sussa och Annie, vi ska till storheden. Sussa skulle köpa bord. Sen åker jag till stan och hälsar på Sussa där. Måste kolla hur hon fått i nya lägenheten nu =)

Åker sedan hem när Andreas slutar..
Nu måste jag göra lunch innan de kommer kom jag precis på..

Bye!

Förresten dag 4, det går bra för mig :D

Kommentarer
Postat av: den sämre kusinen ;)

duktig du är!! det går kass för mig ;) Men tagit 2 promenader idag, räknas det? haha

2009-04-02 @ 22:25:32
URL: http://annakum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0