Borde köpa drömtydarbok

Har börjat vakna skumma tider. Idag vid strax före fem... tvinga mig själv såklart att somna om.
Drömde att kusinerna Anna och Pär var ute och promenerade efter Orjasjärvivägen. Jag visste att de var renar där som attackerade människor så jag följde med den.. Ren efter ren drämde vi ner till backen med bara händerna.. det var jobbigt så vi skulle skaffa oss ett rendödarvapen. Vilket blev ett liknande brännbollsslagträ. Fortsatte våran promenad och blev såklart atteckerade av renar. En ren var totalt omöjligt, bet mig i benet och i axeln och var svår att få kontroll över. Tillslut fick jag av mig renen och vakna upp med ont i axeln... Hade legat konstigt..

Mina drömmar är alt underliga, borde kanske börja med en drömblogg. Drömmer ju varje dag ändå.

Henke kom iaf upp igår, han ska på svensexa idag så han sover hos oss. Andreas är och tränar nu så väntar på honom ifall vi ska försöka ta något ryck till storheden och byta ut dammsugaren som gått sönder :/ den tjuuuuuter. Tur att jag fått en liten av Sussa, bra till hands nu och sedan när katterna grusar runt med kattsanden. Så tack igen Sussa, snällt :)

Ikväll är de party för min del och de blir stuk :) Hoppas de blir roligt och bra med folk där!



Undra vad mina drömmar betyder? Har mycket att tolka om jag köper en bok. Drömmer oftast mer än en dröm per natt med som jag då kommer ihåg.





By the way, beställt en drömtydarbok nu :) Hitta billigt på cdon, bara 69 kronor, extrapris. Tyckte det var värt de.
Gör inte så mycket ifall den skulle vara dålig och som student har man gratis frakt där med.
Beställde även bluetooth headset till telefonen!

         



Kommentarer
Postat av: Erika

haha JAAA jag ska komma ihåg ;P I promise! Ha bara inte för höga förväntningar, dt är ju snyggt men nu får jag lite prestationsångest över detta ;D haha..

2009-04-04 @ 14:34:39
URL: http://erikarousu.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ja det vore trevligt :)Riktigt varmt blir det väl förs i juni, men maj är oxå fint, beror på hur varmt man vill ha det.

2009-04-04 @ 17:55:22
URL: http://www.belissima.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0