Trött... vitaminbrist? eller vad?

Har redan fått klagomål (från Anna) så måste försöka bättre mig på denna blogg :P haha.

Har varit sjukt trött idag, försov mig ganska rejält, men var bara fem min sen till lektionen. Trodde inte jag skulle palla fram till lunch så köpte lite dextro.. Vid lunch när jag väl fick fara hem och SOOOOOVA, tror ni jag kunde somna då... oops!
Men tillslut så!

Lagade plättar idag (eller som vissa kallar det, pannkakor) Första gången som jag gjorde de själv. De blev faktiskt gott! :) Är ju inte dirket så svårt.... Inte så ofta jag lagar mat :P Har ju mamma som brukar skicka matlådor med mellanrum och en pojkvän som faktiskt kan laga god mat. Men de var lääänge sedan jag åt plättar...

Ingen skola imorgon, de känns skönt. Fast kommer ändå ha att göra om jag vill och orkar.
Det är mycket att göra hela tiden i denna kurs.
Redovisningarna vi hade i veckan gick bra, gruppredovisningen fick vi G++ på. Bara för att vi hade för lite OH så fick vi inte VG, snacka om onödigt. Vad är de för skillnad på G och G++? Jag menar, det är ju fortfarande bara G i slutändan...

CSN kom idag, de är alltid välkommet :) Pengar behövs alltid mer än vad man har.
Hade fått jobba i Ötå egentligen imorgon, men eftersom min bil fortfarande inte riktigt är i funktion, och jag ändå måste vara i luleå på lördagen så tackade jag nej.

Nu blir de att köra en betapet på nätet... Andreas och Henke hamna vid datorn.
Henke kom upp idag och hälsade på Andreas.



Over and out!

Underbara! Wilma och Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0