Var tog min fritid vägen?

PLUGGA OCH PLUGGA och sova. Det är mitt liv just nu. Har inte haft tid att skriva, fast nu tog jag mig tid.
Tentaplugg, examinationer, kursuppgifter.........läsa läsa och läsa lite till.
Jag har ingen fritid just nu!
Men efter Halloween ska det väl bli bättre (förhoppningsvis)

Har i alla fall meddelat Sahar att jag inte längre kommer vara med i LR Stud, jag har tyvärr ingen tid för det längre.
Tråkigt speciellt nu när det börjar komma igång, men vad gör man :/ man måste prioritera någonstans.

Nu tillbaka in i pluggdimman... åter efter Halloween!



Kommentarer
Postat av: Josefine

joo...men tyvärr blev det så..han har blivit en riktig stalker och har fördärvat sitt eget liv pga att han inte får vara med mig. Allt jag skriver vänder han på till att det är något bra för han.

Det har varit galna 3 månader som nästan kostat mig mitt förhållande med Robert, så därför tar jag en break från det. Då har han ingen möjlighet att få reda på vad jag gör hur ja mår och hur d går m robert. Har tom fått be alla mina vänner att inte prata om mig med han... helt sjukt..som att man måste gå under jorden pga en person..=/

2008-11-02 @ 17:45:20
URL: http://emjowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0