Läsa och läsa och så läsa lite till

Kan de vara tråkigare att sitta och sträckläsa som jag gör just nu.....
Visst får väl skylla mig själv lite, hade kunnat läsa lite i taget.. men man kommer ju på massa annat kul att göra istället.
Men både idag och imorgon kommer jag sitta slukade i böckerna Robinson Crusoe och Mio, min mio.
Tog en liten paus nu från läsandet i alla fall. Suttit flera timmar känns de som, läser inte så snabbt :p

Måste senare idag lägga in bilderna på datorn  från lördags. Men de få bli nästa läspaus.

Nej återgå till läsandet nu.


                         

Kommentarer
Postat av: Angelica

Min högst personliga åsikt är att man inte får klaga det minsta lilla om böcker som "Mio min Mio" ingår som kurslitteratur. Tänk på stackars mig som läser den ytterst spännande "Årsredovisning i koncerner". Finns inga osynlighetsmantlar och magiska brunnar så långt ögat kan nå :D

2008-10-07 @ 19:34:36
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0