Gårdagens shopping

Så blev de att slösa pengar igen.........
Jag som tänkt spara så jag faktiskt kan operera mina ögon någon gång, men men... alltid kul med något nytt så kunde inte motstå :P Sen var de kvällsöppet med, så de fanns massa erbjudanden, så bara att passa på :)
Anna kom med sin "kloka" kommentar: Fatta att vi sparat massa pengar nu!
Beror på hur man ser på det såklart, spara genom att allt blev billigare, men slösa genom att man faktiskt köpte de man köpte!
Men hur som helst nöjd med mina inköp :)

Inväntar mina singstar skivor, kan de aldrig komma...... över en vecka sedan jag beställde.

Vill fixa min blogg lite roligare, tråkig layout! Vill ha något eget :p men kan inte såndant där, måste ta hjälp av någon!
Frågade Andreas om han kunde, men han visste inte. Eller kanske bara inte orkade bry sig :p

By the way, examintationsuppgiften gick bra. Var bara att prata på och redovisa den barnbok man läst.
Snacka om att man får ett annat perspektiv på barnböcker efter denna kurs. Folksagor är förberedande för sexualitet. haha..
Rätt komiskt att man kan ha en sådan syn på vissa barnböcker. Tänker inte förklara mitt tänk, utan du som läser får tänka själv :p Men t.ex. törnrosa, rödluvan m.fl. är inte så oskyldiga barnböcker som de verkar....


Kommentarer
Postat av: Malin =)

Hehe jag skulle vilja höra utförligare om dom där sagorna =P

2008-10-06 @ 20:28:01
Postat av: Josefine

shoo...addat dig på min blogg..;) hoppas allt är bra..=) vi tycks aldrig lyckas hitta på ngt..=/ kram

2008-10-06 @ 22:08:57
URL: http://emjowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0