Äntligen...

... fått klart skolarbetet, men de kommer mera hela tiden.
Upptäckt att vem man än pratar med som pluggar så är denna person stressad. Alla bara stressar! Även jag, men förstår att folk är stressade, speciellt nu när tentorna närmar sig.
Suttit med bland annat Anna och Madde på biblioteket och pluggat. Har väl gått sådär, gick faktiskt bäst när jag satt helt själv idag :p hihi. Ingen som man kunde börja prata med mitt i allt. Men det är ju ändå klart roligare om man sitter fler och pluggar så man kan ta en fika eller bara "snackpaus" emellanåt.
Så föredrar sällskapet :D

Har fått mina kattgrejor nu :) och mina efterlängtade Sing Star skivor efter allt strul. Men de kom fram tillslut :) Jag och Andreas testa några låtar på två av skivorna nyligen. Carro ska du komma hit snart? och Sussa med för den delen, ett tag sedan du var har och sjöng för fulla halsar ;) Måste dock köpa en ny mick, en håller på gå sönder helt :(

Förresten, har du katt? Den bästa leksaken för dem är helt klart en laserpekare, katterna älskar den och jagar strålen som en tok.

         
Swecat prylar



     
  
cdon.com

Kommentarer
Postat av: Angelica

Laserpekare fungerar ypperligt att reta hundar med också :)

2008-10-17 @ 13:42:03
URL: http://glittertiara.blogg.se/
Postat av: Carro.

Jag vill verkligen komma nuuuuue, och spela"

ring när det finns tid till mig, för mig att komma. har du och andreas tackat ja till en lägenhet? förstår ingenting, vi måste ju catcha upp sometimes? Puss.

2008-10-20 @ 13:03:45
URL: http://carolinkummu.blogg.se/
Postat av: Carro.

dags att kanske uppdatera söt? (:

2008-10-21 @ 12:23:02
URL: http://carolinkummu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0