Ny mobil!

Den tjorvar mer och mer och mer hela tiden..
Förr försvann bara telefonen ibland när man prata, som om den skulle haft dålig täckning, men nu har den till och med börjat avbryta mina samtal. Insett att det är dags att köpa ny mobil, illa tvungen. Har inte lust att lägga ut pengar på en ny men får väl göra det. Ska försöka hinna in i veckan till stan och kolla på mobiltelefoner.
Jag vill nog ha en sony ericsson c905, men den kostar så mycket så jag får se!

Snart dpw =)

Blir lite jordgubbar till det, mums :)

Kommentarer
Postat av: Kristian

Du är ju så rik Linda. Bry dig inte om pengar :p

Jag e avis på dig för att du får va med småttingarna på lördag.

2008-12-04 @ 19:47:07
URL: http://mrkristian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0