Middag

Jag är hungirg och snart är middagen färdig. Can´t wait!!
Lax och potatis, det ska bli gott.

Ska iväg och städa fällan ikväll med Ida och Tina. Hoppas det inte tar allt för länge, orkar inte och har massa att läsa.

Kollar på Extreme Home makeover, jag skulle också kunna ta och tacka för ett nytt hus bara sådär. Hade inte varit helt fel :D
Inte behöva köpa ett smack och få allt! Det hade varit något det.
Katterna skulle ha ett eget rum då :p haha.

Oh, blivit så sugen på att skaffa en bengal. De ser så härliga och häftiga ut. Men de kostar ju närmare 10 000 så de får vänta tills jag börjar tjäna pengar och kan spara till en. Sen så har jag ju Wilma och Ronja och de får räcka med två katter nu! :)
Men en vacker dag ska jag äga en bengal med, kanske inte om ett eller två år, men kanske om tio? eller kanske innan :)
Mina två myser nu, tvättar varandra, så söta de är. Måste gosa lite med dem :)


Bengal

http://www.bccs.se/
www.bccs.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0