Glömmer bort

Jag glömmer som bort min blogg. Har som inte tid att blogga. Händer alldeles för mycket och har för mycket att tänka på. Bröllopet närmar sig och innan de får vi huset också. 15 juni redan, så tankarna snurrar i skallen för fullt. Har nog inte berättat här på bloggen att vi hittat hus, men så är det och det känns riktigt skönt :) längtar som tusan och vill bara flytta dit nu nu nu!!
Jag har även blivit FASTER till en underbart söt liten kille. Niklas och Marie fick honom den 1 maj :)
En bild på det lilla underverket

Felicia fick för övrigt sin första fläskläpp nyligt efter sin vurpa i hallen.

Nu fortsätta planera :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, du ligger lite efter ja!;)

BRÖLLOP!??!!?!:D

Grattiiiis!???:D:D:D



Vilken stor liten tjej hon är nu! Kul!

2011-05-08 @ 16:05:55
URL: http://d-lisali.blogspot.com/
Postat av: Malin

Vad kul med hus! =) Grattis! Vart blev det?

2011-05-08 @ 18:19:07
Postat av: Maria

Hej Hej! Vad stor Felicai har blivit, roligt att hon går också. Jasså så ni har hittat ett hus, önskar också att hitta ett hus. Var är det ni ska flytta då? Jo grattis till bröllop också. Händer mycket i era liv just nu. Vi själv är i flyttar tagen uppå till hösten och har kollat hus lite också. Men det är svårt med handpenningen om man vill ha ett hus centralt. KRAM!

2011-05-09 @ 16:25:55
URL: http://hemmahosmig.webblogg.se/
Postat av: Bella

Men avis, jag vill också planera bröllop! inte för att jag vill gifta mig utan bara för att få fixa ett bröllop :p Kram

2011-05-29 @ 18:28:33
URL: http://www.belissima.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0