snart snart snart...

...är det den 15 juni.. längtar som tusan
De ringde att tapeterna kommit in också. Ska hämta ut dem på måndag :)
Igår hade jag besök av Maria, lilla Livia och Malin. Superkul att se mina italienkompisar. De var sig lika :) Bara att Maria hade en dotter med sig nu och Malin (som har en dotter) nu var höggravid. Oj så fin hon var med sin mage. Stormagen ;) Men så mysigt, dock förstår jag att hon var less den för hon har redan gått över tiden!
Snart kommer mamma och pappa, Andreas har teamkväll med jobbet och de får ta med respektive. Så vi ska iväg ikväll på det. Grilla och spela kubb tror jag det var :) Skönt att komma iväg lite och ha barnvakt :)

är med och tävlar om en matstol från babybjörn. Gå in och tävla du med om du har lust :)
http://emmaoskrutten.blogg.se/2011/june/tavling-i-samarbete-med-babybjorn.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0