Nu är hon 1 år, min lilla tjej

Den 31 maj blev min lilla tös 1 år! Andreas tyckte hon skulle få frukost på sängen och det fick hon. Hon fick äta gröt i vår säng och sedan öppna två paket där :) Sedan väntade det paket i köket på henne. Hon hade mycket att göra den morgonen :)
Senare på dagen fick vi besök av Nanna med barnen :)
detta pussel har hon lekt med varje dag sedan sin födelsedag
och sjunga är alltid kul. Hannes lär Felicia och Alma låtarna i nya sångboken
sedan blir man ju trött tillslut och man behöver ta en tupplur. Då är apan perfekt kompis, mysigt att ge en a-hai :)

och hon är snabbare än blixten, detta tog 1 sekund
Busunge
Noah och Felicia har varit och lekt i parken tillsammans
Tuff i nya kepsen som Flisan fick av pappa
Felicias myshörna i flyttkaoset
och hela morgonen har hon sprungit runt i sina flippisar. (inomhus) Hon kommer med dem till mig och lyfter på foten, sätt på mig dem. Och tar jag av dem kommer hon på en stund igen och ska ha dem på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0