Tulpanerna står fint än

Fick ju tulpaner av mamma och pappa i torsdags och än står de fint och pryder mitt köksbord :) Det är inte varje dag jag har vas-blommor i hemmet och speciellt tulpaner tycker jag ger en "vårigare" känsla :) Så vackra de är :) Vad jag kan minnas har pappa alltid varit duktig på att köpa hem just speciellt tulpaner till mamma under våren, och de fyller ut ett rum så fint :) Plus att tulpanerna jag fick går i en lila ton, UNDERBART!! lila är ju lite av min färg nu för tillfället ;) hi.

Idag vet jag inte riktigt vad dagen erbjuder. Känns lite som en slödag bara. Kanske ska njuta av dagen, men "de springer i kroppen". Vill hitta på något, vill göra något, men vet inte vad. Nå, känslan går väl över på ett tag och så kan jag börja njuta av dagen istället ;p

och ett foto på mitt busfrö som bara ska öva stå stå stå, och drar sig mer och mer upp för allt till stående läge.
ett foto när Felicia och Alma leker :) Båda sjunger nog vackert ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

jag fattar precis vad du menar! Jag har hört det från andra :) Vissa dagar känner jag mig redo och vissa dagar känner jag mig inte redo alls...kanske inte är där än :P

2011-01-23 @ 10:58:42
URL: http://blueandyelloweyes.blogg.se/
Postat av: Erika

Jisses så söt Felicia är alltså! Hon kommer verkligen charma många killar den tjejen ;) En sån härligt klurig min när hon står där med tungan i sned till ett leende! :P Hoppas allt är toppen! Pusskram!!

2011-01-23 @ 13:54:50
URL: http://erikakristinarousu.blogspot.com
Postat av: Malin

gud vad söta de är!!



sv: jasså de visste jag inte. Vad är det som hindrar dig från att förverkliga den drömmen då?? :)

2011-01-24 @ 14:19:29
URL: http://blueandyelloweyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0