Städhjälp

Fan vad störande, hade skrivit ett inlägg och så trycker jag ner hela fönstret så allt försvinner. Hur smart är det då?????? Inte orkar jag skriva igen, om allt, nej.

Oj vad Felicia har sovit oroligt i natten, på 30 minuter vakna hon 5 gånger (jag började räkna och ta tid). Då plockade jag henne mellan mig och Andreas att sova. Men hon snurra, vred sig, kasta ut tutten, gnydde och hade sig ändå. Hon har nog det lite jobbigt med tänderna skulle jag tro.
Nu sover hon lunch (som hon brukar) Jag hoppas det blir en två timmars sömn idag så hon får ta igen sig lite. Men man vet aldrig med henne.

Felicia hjälpte mig att städa idag. Jag dammsög hela lägenheten och Felicia kröp efter mig hela tiden och höll lite i sladden eller satt bredvid själva dammsugaren. Det roliga var att hon pratade HELA tiden dammsugaren var igång. Då menar jag verkligen hela tiden, haha, sötungen.
Hon är duktig på att stöka också. Hennes leksaker är överallt. Man plockar ihop allt och vips så är allt överallt igen.
Här är från promenaden till stan, när vi hängde med Sussa och Noah. Ibland är det skönt med promenad :)
Snart orkar hon dra sig upp...eller?...
Hon önskar iaf att hon kunde dra sig upp ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Hihi ;) Jajjemän, will do :)

2011-01-11 @ 15:52:58
URL: http://erikakristinarousu.blogspot.com
Postat av: Josefine

miss u tooo! måste ses nåt...r kommer vara borta uppåt fjällen o köra skoter nu varannan helg from nästa v..så vi får boka in nåt då tycker ja :) joo, han var sååååå sexig i sina lång kalsonger m lite häng..hahaha!

2011-01-12 @ 01:40:03
URL: http://emjowa.blogg.se/
Postat av: Minna

Surt när sånt händer (med inlägget alltså), precis som på arbetsförmedlingens hemsida.

2011-04-28 @ 11:19:43
URL: http://stadhjalp-helsingborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0